donderdag 20 januari 2011

Review Dr. Van der Hoog Oogreinigingsmelk.

Haai!

Ik heb deze melk gekocht, en moest hem toch meteen maar uittesten! Ik heb deze gekocht, omdat de vorige oogreinigingsmelk irriteerde. Dus ik moest eigenlijk wel wat nieuws. En daarom ook hierbij mijn review.




Deze foto was eigenlijk niet nodig, maar ik wilde hem toch maar laten zien. Ik vind de verpakking simpel, maar wel heel erg leuk met de blauwe kleur. Het voelt ook heel grappig aan.


En dit is ook wel handig, het is voor alle huidtypen. En volgens mij kan je met alle make-up remover waterproof make-up weghalen. Dus dat is wel een beetje onnodige informatie.

Toen ik deze remover gebruikte voelde ik mijn lenzen meteen al prikken. Tja, had ik de achterkant maar moeten lezen. Daar staat duidelijk op dat je lenzen eerst uit moeten. Haha, een foutje van mij. Maar toen had ik ze uitgedaan en haalde mijn make-up weg. Eerst moet je een beetje op je vingers doen. Daarna moet je de remover over je oogleden inmasseren. Dat ging prima bij mij! Je verwacht dat het wel een beetje compact-achtige vloeistof zou zijn, maar dat was het niet. Het was niet waterig, zoals echte melk, maar een beetje daartussenin. Het bleef in ieder geval niet op je vinger liggen. Dat is wel jammer. Ik haalde de remover met een wattenschijfje van mijn ogen, en echt álle make-up was eraf! Zelfs de mascara ging super goed mee. Gelukkig heb ik bij deze remover géen last van irritatie's. Dat was voor mij het belangrijkst...

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!

Xxxxjes, Daphne