vrijdag 7 januari 2011

Review Sephora Oogschaduw 38 Stephane.

Haai!

Ik heb vandaag weer een review, maar dan van een iets duurder product. Het is namelijk een oogschaduw van Sephora. Ik heb in totaal vier mono's van Sephora, waaronder deze. Ook van de andere komen nog reviews.


Dit is de oogschaduw. Een mooie felblauwe kleur, met glitters. Deze oogschaduw kost trouwens €10,90. Aan de prijzige kant voor maar één kleur. Ik verwachtte er wel veel van.



De verpakking en de kleur. Ik heb hem al een keertje gebruikt voordat ik hem op de foto gezet had... Dus je ziet een beetje een donkere plek. Hij geeft behoorlijk veel kleur af op je kwast, maar op je ogen is dat wat minder. Hij brokkelt ook wel, wat wel jammer is. Ook moet je uitkijken dat je niet helemaal onder de glitters zit, want ze zijn echt enorm! De verpakking is mooi, maar niet echt heel erg speciaal.


De achterkant. Hij heet 38 Stephane. De houdbaarheid had ik ook wel wat langer verwacht, maar 6 maanden. Bij de meeste oogschaduws is dat rond de 18 tot 24 maanden.

Helaas een beetje tegengevallen, maar opzich wel een mooie kleur. De prijs is wat te hoog als je echt een supergoede oogschaduw zoekt. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!

Xxxxx Daphne

2 opmerkingen: