donderdag 27 januari 2011

Review Nivea Young Clean Deeper.

Haai!

Ik heb een tijdje geleden een scrub gekocht, van nivea. Ze beloven puistjes en mee-eters te voorkomen. Ik zelf heb daar niet zoveel last van, maar ik zocht gewoon naar een goede scrub voor mijn gezicht. Maar is hij wel fijn...?




De verpakking vind ik er leuk en vrolijk uitzien. Een beetje simpel, maar toch leuk met die bloempjes. Ook grappig dat je de scrub kunt zien, zoals de blauwe scrubdeeltjes.


Vooral bij deze foto zie je de scrubdeeltjes goed. Ook valt op dat er een duidelijke geur aanwezig is, maar niet vies. Juist heel erg fris.



Als je het op je gezicht smeert gaat het een beetje schuimen. Het voelt ook heel erg fijn aan. De scrubdeeltjes voel je wel, maar zijn niet irriterend. De blauwe  balletjes kan je uitvegen en dan heb je een blauw streepje op je gezicht :).

Wat opvalt is dat nadat je je gezicht gescrubd hebt, je huid meteen al wat zachter aanvoelt. De prijs is €6,42, wat opzich nog wel te doen is. Er zit 150 ml in, dus je doet er echt lang mee. Ikzelf vond de prijs het wel waard!

Huggs,
Daphne <3

1 opmerking: