donderdag 1 september 2011

Favorieten van de maand: Augustus

Ik ga vandaag voor het eerst mijn favorieten van de maand aan jullie laten zien! Ik vind dit toch wel een heel erg leuk onderwerp, wat ik ook graag bij andere bloggers lees. Vandaar dat ik ook mijn favorieten laat zien!




In vorige artikels zijn ook al wat producten langsgekomen, maar ik wilde ze toch nog even aan jullie showen. Kijk je mee?



Allereerst de oogschaduws die ik dagelijks gebruik de laatste tijd. De donkerbruine kleur uit het essence sun club palette, een baked eyeshadow van Astra en de 2de kleur, de 12de kleur en de 17de kleur.


Nu de gezichtproduct, en een primer :). Essence stay all day 16 hour concealer, Sephora mattifying foundation, MAC blush in Springsheen en een primer potion in original van Urban Decay.


En als laatste de eyeliner, oogpotlood en mascara! Ik gebruik het liefst de Catrice gel eye liner in zwart, Teeez volume mascara (echt een aanrader!!) en een gosh oogpotloodje die helaas niet meer tekoop is...

Willen jullie die volgende maand ook zien?

Liefs,
Daphne