zaterdag 24 september 2011

LOOkX Wintercollectie! Lipgloss en oogschaduw


Zoals in mijn shoplogje van afgelopen vrijdag ik al vertelde zou ik een aantal producten van LOOkX reviewen. En hier is hij dan, de review! Ik heb drie oogschaduw duo's in een palette en een nude lipgloss. Benieuwd wat ik ervan vind? Lees dan snel verder!




Laten we beginnen met de lipgloss! Deze zit in een mooi doosje verpakt. Hij is helemaal wit, met aan de randjes zilver. Erg leuk! Onderaan staat LOOkX Lipgloss, dit had van mij wel groter mogen zijn. Ik vind het zoiezo wel een luxe dat er een doosje omheen zit!




En dit is de lipgloss. Hij heet 22 Nude, en hij is een beetje bruin achtig. Heel erg nude voor mij vind ik hem niet, aangezien ik een hele lichte huid heb. Hij is wel heel erg mooi bruin! Ik vind de verpakking van de lipgloss echt heel erg groot! Hij is veel groter dan menig andere lipgloss. Pluspuntje dus! Er zit 7,5 ml, wat volgens mij wel normaal is. Ik vind de witte draaidop een klein beetje cheap lijken, maar dat gevoel is al snel weg wanneer je hem vasthoud.


Dit is de applicator! Hij is echt heel erg fijn! Het zijn een soort van kleine haartjes die over je lippen gaan. Hij voelt in ieder geval heel erg zacht aan.




En dan de swatches. Poee, wat geeft deze lipgloss veel kleur af! Ik heb van mezelf best wel veel pigment in mijn lippen zitten, maar deze lipgloss dekt zo ontzettend goed! Ik vind de kleur bij mij niet heel erg mooi staan, omdat ik licht blond haar heb. Hij blijft ook ontzettend lang zitten! Het lijkt wel een beetje een lipstain in gloss vorm...


En dan het oogschaduwpalette! Zal ik hier net zo blij mee zijn als de lipgloss?


Dit is de sluiting. Hij klikt heel makkelijk open, maar gaat uit zichzelf niet heel snel open (snap je 'm nog?). Wat ik dus ook een groot voordeel vind is dat er een soort 'kijkglaasje' aan de vookant zit! Hierdoor kun je super snel zien welke kleuren erin zitten, en hoef je hem niet percé open te maken.



Je kunt de pannetjes eruit halen door met je nagel tegen het randje aan te drukken. Ze blijven prima zitten met het magneetje!



En dan de swatches... Wauw!! Er komt van alle kleuren veel pigment af, en dit is zelfs zonder oogschaduwbasis! Very pretty...

Je gebruikt de kleuren zo, zoals LOOkX bedacht heeft, dat je de eerste kleur op je ooglid aanbrengt, en de tweede kleur in de crease. Leuk bedacht! Ik gebruik ze gewoon gecombineerd, maar heb wel twee looks voor jullie gemaakt op de manier zoals LOOkX zegt.





Bij deze looks heb ik trouwens geen eyeliner, oogpotlood en mascara op. Alleen de oogschaduw!

De lipgloss kost €17,95, de oogschaduws kosten per pannetje €7,55 en het palette kost los ook €7,55.
Verder zijn er in deze collectie ook nog een foundation poeder, mascara, andere kleuren lipgloss en nog een pannetje oogschaduw te vinden!

Wat vind jij van deze LOOkX producten, en zou je ze kopen?