zondag 25 september 2011

LOTD Herfstachtig #2 !

Deze keer de LOTD met groene kleuren! In de vorige LOTD kwamen de rode bordeaux kleuren aan bod, maar ik had ook gezegt dat ik nog een groene look zou maken. Zo gezegt, zo gedaan!




Even voor de duidelijkheid, bij sommige foto's zie je wat ophopingen van concealer onder mijn oog zitten... Heeft iemand een idee hoe je dit kan verminderen, of een concealer die daar niet verschuift?


Ik wilde deze foto ook nog even laten zien, niet omdat het de meest mooie foto van allemaal is, maar hier zie je mijn nieuwe highlighter van Sephora super mooi op! Ik vind het moeilijk om foto's te maken waarbij je de glans heel erg goed ziet, dus dit is een beetje een extra'tje.





Ik heb in de crease een donkergroene kleur aangebracht, en naar boven uitgeblend. Op mijn bewegend ooglid heb ik een lichtgroene kleur aangebracht. In de buitenste ooghoek zit ook nog de donkergroene kleur. Ik heb aan de binnenkant van crease een beetje bronskleur aangebracht, voor wat meer verandering. Onder mijn onderste wimperrand heb ik ook de donkergroen aangebracht. Verder heb ik in de binnenste ooghoek en op mijn wenkbrauwbot een beetje wit/gele highlighter aangebracht.


En nog een beetje een full-face foto!

Producten die ik heb gebruikt:
Gezicht:
- Catrice Allround Concealer palette, 2de kleur
- Sephora Foundation poeder in D20
- Sephora Bronzer
- Rimmel blush in 101 Pink Sugar
- Sephora Highlighter in rose, pink

Ogen:
- Urban Decay Primer Potion in Original
- 4 Oogschaduwkleuren uit het 88 palette warm (donkere legergroene kleur, lichte legergroene kleur, wit/geel, brons)
- Catrice gel eye liner zwart
- Gosh oogpotloodje
- Maxfactor False Lash Effect mascara

Lippen:
- Vaseline aloĆ« vera

Aan mijn wenkbrauwen doe ik verder niets, behalve dat ik ze even borstel!
Ik hoop dat jullie dit een leuke look vonden!

Liefs,
Daphne