maandag 26 september 2011

Random Nail-art Designs



Omdat er veel vraag was naar nieuwe nail-art designs heb ik er een aantal voor jullie klaarliggen! Voor dit artikel heb ik er 5 gemaakt, de een mooier dan de ander. Aan jou de keus welke je wilt maken! Kijk snel verder als je de designs wilt zien!




We beginnen bij deze roze bloem. Ik heb hem vrolijker gemaakt met wat glittertjes. Aan de zijkanten kun je ook wat paarse strepen zien. Deze vind ik erg leuk geworden!


Echt, wauw! wat een discobal effect zeg! Ik vind deze zelf heel erg leuk geworden, alleen op je nagel ziet dit er wel iets anders uit. Ik heb gewoon zwart gebruiken en daaroverheen de essence nail-art special topper in 03 hello holo aangebracht. Deze zit er best wel dik op, met heel erg veel glitters. Op je eigen nagel kun je het een beetje in laagjes opbouwen.


En dit is een soort French Manicure bloem geworden. De bovenkant is doorzichtig en aan de onderkant zit een mooie witte bloem met zilver eromheen. Hij is leuk geworden, maar niet mijn favoriet..


En deze vind ik toch zo apart! De bovenkant is heel vrolijk en echt zomers, en de onderkant een beetje scary... Door al die slingertjes lijken het net inktvisjes :). Deze vind ik wel heel erg leuk!


En dit is van allemaal mijn minst favoriet, en ook niet zo mooi gelukt. Toch wil ik hem even aan jullie laten zien! Hij is helemaal niet zo speciaal...

Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden! Als je een nail-art design maakt, stuur dan even een foto naar mij op. Dat zou ik super leuk vinden!

Liefs,
Daphne