zaterdag 17 september 2011

Essence NATvent URista Blush Stain

Toen mijn zus vertelde dat ze de NATvent URista collectie van essence bij kruidvat gezien had, was ik de volgende dag gelijk gaan kijken. Ik vond alle producten wel mooi, maar mocht van mezelf maar 1 product kopen uit deze collectie, om te testen voor jullie. Ik heb gekozen voor de Blush Stain, omdat ik deze er wel heel erg lief uit vond zien. Vandaag de review!





Allereerst de verpakking. Ik vind het ontzettend schattig dat er allemaal vogeltjes en boompjes op staan! Alleen een beetje verwarrend dat de kleur blush veel donkerder is dan de verpakking zelf. Ik vind dat essence de verpakking ontzettend lief heeft gemaakt. Ohja, dit product is echt een super handig formaatje! Hij past makkelijk in je tas, en je hebt ook nog eens geen kwasten nodig om deze aan te brengen. Perfect dus!


Bovenop zit plastic, wat ik zelf wel heel erg goed vind. Zo gaan er tenminste geen meiden de producten swatchen, terwijl je er thuis achter komt dat hij al gebruikt is. Erg handig gedaan!


En zo ziet de kleur blush eruit. Hij lijkt vrij heftig, maar dit valt reuze mee op je wangen.


Ik had al op een andere blog gelezen dat de stick gebroken was, en ik hoopte dat dat niet het geval was bij mij. Nou, wel dus... Bij mij is hij ook gebroken. Dit is verder niet zo heel erg, maar het is een beetje zonde. Kijk dus vooral heel erg goed in de winkel of de stick niet gebroken is!


En dan de swatch. Zoals je kunt zien komt er aardig wat kleur vanaf! Op je wangen is dit ook zo, maar gelukkig is de blush heel erg makkelijk te blenden. Wat ik wel een beetje jammer vind, is dat hij heel snel vervaagt. Wanneer je op het begin heel veel aanbrengt en daarna blend, krijg je wel een heel erg mooi natuurlijk effect. Super dus!

Dit product kost €2,99 en is tekoop bij Kruidvat. Wees er snel bij, want dit is een product die veel mensen willen hebben!

Liefs,
Daphne