vrijdag 23 september 2011

Shoppertieshop!

Ik heb weer behoorlijk wat nieuwe spulletjes! En het valt nog reuze mee hoeveel ik heb uitgegeven :) Ik heb onder andere eergisteren bij de VIP koopavond van V&D (ze controleerden niet eens?) bij de sephora wat spulletjes gekocht. Kijk snel verder wat ik allemaal nieuw heb!





Laten we beginnen met de spulletjes die ik heb ontvangen om te reviewen. LOOkX komt twee keer per jaar met een nieuwe collectie, en deze keer is dat dus de wintercollectie van 2011-2012. Ik heb hiervan 3 oogschaduw duo pannetjes en het palette van. Ook heb ik een lipgloss in de kleur 22 Nude.


En het merk PUPA krijgt nieuwere mooiere baked eyeshadows, waarvan ik er twee heb om te reviewen. De bovenste is de kleur 800, een mooie grijze kleur, en de onderste is 200, een roze kleur. Het zijn erg mooie oogschaduws met geweldig pigment en een prachtige verpakking. Meer daarover in de review!



Jaa, 3 voor 10 euro bij Sephora! Dat laat ik mij niet voorbijgaan, en ik ben dus op woensdag avond naar Amstelveen toe gegaan om daar wat producten te scoren! Ik had twee dingen op mijn verlanglijstje, namelijk een nieuwe foundation poeder (hij is zo fijn! Bij mijn vorige zie je de pan al!) en een highlighter. Voor allebij ben ik geslaagd. Eigenlijk wist ik daarna niet zo goed wat ik nog meer wilde, tot ik iemand met een gigantische (ja, echt giga!) disk zag lopen. Ik wist meteen dat dat een bronzer moest zijn. Die heb ik dus ook gekozen en hij bevat maarliefst 30 gram! Deze drie producten samen waren 10 euro.


Ze hadden bij de Sephora ook weer van die goodiebag tasjes voor 5 euro. Die van 10 euro hadden ze deze keer niet. Mijn moeder, mijn vriendin en ik hebben die alledrie genomen van 5 euro. Daarin zat bij mij (en ook bij mijn moeder en vriendin) een benefit 'Talk To The Tan' zelfbruiner. Ik had er een vrouwenluchtje van puma bij in aqua. Mijn moeder en vriendin hadden mannenluchtjes van puma.


En als laatste had ik nog een klein pakketje ontvangen van Mirthe. Ik had namelijk de winactie gewonnen, en won een rood nagellakje van essence (61 fame fatal) en een klein setje met een hand & body lotion en een nagelvijltje. Superleuk!

Ook heb ik nog een nagellakje van Sephora gewonnen bij Deb. Deze ontvang ik waarschijnlijk a.s. zaterdag! Daar komt zoiezo nog een artikeltje over, want die is werkelijk prachtig!

Ik heb hier een lijstje van producten die ik nog wil gaan reviewen. Willen jullie bij de comments de 3 favorieten opgeven in volgorde? Dan weet ik een beetje wat jullie eerst willen lezen! Hier komen ze (het is echt een enorme waslijst...):

- Essence quattro eyeshadow in 05 Forget me not
- Essence Smokey Eyes Brush
- MAC Quad met oogschaduw in Humid
- LOOkX producten wintercollectie
- Pupa oogschaduws
- Sephora producten
- Gosh Blush

Zo! Ik schrijf alle artikels zoiezo al voor, maar dan kan ik ze een beetje inplannen!

Liefs,
Daphne