vrijdag 9 september 2011

Win! Een nail-art pakketje twv €7,50 van papapa.nl

Lieve meiden!

Gelukkig gaat het weer stukken beter met mijn enkel! Ik kan er weer op lopen (sneller dan verwacht!), alleen sporten gaat nog niet. Ik wil jullie wel heel erg bedanken voor de lieve reacties die ik heb gekregen. Ook vind ik het super dat ik tot nu toe al 34 volgers via GFC heb en 32 via bloglovin. En om jullie te bedanken mag ik samen met Ilse van de webshop www.papapa.nl een winactie houden. Ik weet dat jullie fan zijn van nail-art designs, dus daarom een toepasselijk cadeautje!




Je kunt dus een nail-art pakketje winnen ter waarde van €7,50. Ik weet zelf ook niet wat er allemaal in zit, een grote verassing dus! Je hoeft helemaal niet veel te doen, omdat ik graag wil dat er zoveel mogelijk meiden meedoen aan deze winactie. Ben jij een nail-art liefhebber? Dan moet je zeker even meedoen!

Dit is alles wat je moet doen:
- Mij volgen via Bloglovin'. (ik kan vragen om een bevestiging als je wint!)
- Dit bericht liken op Bloglovin'. (dit kan via het knopje helemaal onderaan deze post!)

Dit mag je doen voor extra entry's:
- Mij volgen via GFC (1 extra)
- Over deze winactie een blogbericht schrijven (1 extra)

Laat weten wat je doet bij de comments. Je kunt in totaal dus 3 entry's hebben! Ook is het fijn als je Ilse volgt via twitter: http://twitter.com/papapanl, en je aanmeld voor de nieuwsbrief van papapa.nl. Dit geldt niet voor extra entry's, maar zou wel fijn zijn.

Iedereen lekker meedoen, dat lijkt me hartstikke leuk! En omdat ik juist wil dat er heel veel meiden mee gaan doen, kun je ook lang aan de winactie meedoen. Je kunt t/m 30 september 2011 meedoen. Ik maak in de dagen daarna de winnaar bekend!

Liefs,
Daphne

Je kunt ook mijn kortingscode gebruiken om 10% korting op je gehele bestelling te krijgen. Deze code is:
Blond-Beauty