dinsdag 27 september 2011

Catrice Bohemia, swatches van de oogschaduw


Ik heb op veel blogs al reviews van de Catrice bohemia collectie gezien, maar ik kwam nooit de oogschaduws tegen. Daarom dat ik daar wel een review over ga schrijven! Kijk snel verder wat ik van deze oogschaduws vind.








En dit zijn de oogschaduws. Ik heb C02 Yes, You Tan! (de donkerbruine kleur) en C01 My Home Is My Sand Castle (de lichte champagnekleur). Ik vind de verpakkingen ontzettend leuk! Heel erg vrolijk door de tekeningen erop. Het zijn mooie naturelkleuren die je heel makkelijk kunt combineren met wat fellere kleuren. De oogschaduws zijn zacht, en net zoals alle andere oogschaduws van Catrice blijven ze prima op z'n plek zitten als je een goede oogschaduwbasis gebruikt. My home is my sand caslte heeft hele mooie gouden glitters, en Yes, you tan heeft zilveren glitters.


Deze oogschaduws bevatten ook heel erg veel pigment! De champagnekleur valt een beetje weg bij mijn huid, maar is echt prachtig! Ik ben gek op gouden glitters! De bruine kleur geeft ook erg goed pigment af.

Deze oogschaduws zijn tijdelijk verkrijgbaar bij Kruidvat voor €2,79.

Liefs,
Daphne