woensdag 28 september 2011

Fotoverslagje Demak'up Pers Event!


Afgelopen zaterdag was het zover, mijn allereerste pers event! Ik vond het eigenlijk wel spannend, want er waren allemaal bloggers die ik nog niet zo goed kende. Gelukkig heb ik daar nieuwe mensen ontmoet, en een erg leuke dag gehad! Kijk verder voor de foto's.




Het event werd gehouden in de Supperclub in Amsterdam. Toen ik daar aankwam zag ik al heel erg veel meiden staan, allemaal voor het event! Je rook trouwens wel heel erg een wiet lucht daar! In dat steegje zat namelijk ook een coffeeshop (nouja, waar in Amsterdam ruik je geen wiet!?). Toen we binnen kwamen hadden ze overal roze licht. Er waren een soort matrassen, waar kleine tafeltjes op stonden met spiegeltjes, een kaarsje, een prullenbakje (dat grappige vuilnisbakje!) en demak'up watjes.



Het werd de hele dag gepresenteerd door Lieke van Lexmond. Ik vond het wel heel erg leuk dat ze met iedereen eventjes gesproken heeft! Ze vertelde over de nieuwe producten van demak'up, namelijk een vloeibare lijn!



Daarna kwamen er 2 meisjes binnen met grappige watjes op hun hoofd! Toepasselijk hoor! Ze deelden setjes met tonic en reinigingsmelk uit van de nieuwe lijn. Je moest je eigen make-up eraf gaan halen!





Wanneer je je make-up eraf gehaald had kon je naar boven. Daar waren allemaal professionele visagistes bezig met iedereen weer in de make-up zetten. Ik hoopte op een mooie ooglook, maar helaas.. Het werd alleen maar foundation, concealer, poeder en misschien wat blush! Bij mij deed ze wel iets meer, namelijk ook wat mascara (wooh, wat veel hè!) En daarna werd je op de foto gezet!



Je kunt de 'fotostudio' hier al zien! Ik vond het wel heel erg leuk verzonnen! Een professionele fotograaf was bezig met iedereen op de foto te zetten.



Je kon ook nog een enquete invullen, maar niet voor niets! Je kon daarmee namelijk een jaar lang gratis demak'up vloeibare producten mee winnen! Iedereen hoopte er natuurlijk op, maar er was maar 1 winnaar...



En dat was Anna van itsyrlifestyle!

Aan het einde kregen we ook nog een goodiebag mee naar huis met de nieuwe producten van Demak'up. Hier komt zeker weten nog een review over online!

Ik heb de foto's trouwens van Danique! Bezoek haar site ook zeker nog even!

Liefs,
Daphne