zondag 4 september 2011

Ongelukje..

Hoi allemaal!

Helaas is er gisterochtend iets gebeurd wat mij niet heel erg blij maakt... Het is niets ernstigs hoor! Toen ik met de softbalwedstrijd bezig was heb ik mijn enkel verzwikt, en hij is zwaar gekneust. Ik loop dus nu met krukken en dik verband om mijn voet. Het doet best wel veel pijn, en ik ben gewoon best wel chagrijnig doordat het pijn doet. Dat is ook de reden waarom er gisteren geen bericht online gekomen is (eergisteren ook niet, sorry!). Ik moet heel veel rust nemen van de dokter, en hopen dat het over 2 weken weer goed gaat. Ik denk het wel hoor! Ik weet niet of ik deze week voor elke dag een artikel kan inplannen, maar ik kan altijd proberen!

Ik hoop dat jullie een beetje begrip hebben, dat er deze week wat minder artikels online komen...

Liefs,
Daphne