zondag 23 oktober 2011

35% Korting bij Kruidvat per 2 make-up producten!

Jahoor, kruidvat heeft weer eens een leuke actie waarbij ik het moeilijk vind om er niet gebruik van te maken! De vorige keer was de 50% korting op alle make-up al een groot succes, maar ik denk dat deze actie dat ook word... Je krijgt namelijk 35% korting op de make-up, als je 2 dingen koopt! Dat is altijd mooi meegenomen! Kijk verder om mijn 'wishlist' te zien.




Mijn wishlist! Ik weet wel zeker dat ik láng niet alles zal gaan kopen, maar dit is gewoon wat ik wil hebben ;P Ik moet ook nog wat geld overhouden voor Parijs, volgende week!

- Catrice en Essence cream eyeshadows! Je denkt misschien, waarom cream eyeshadows? Ze creasen heel erg en werken niet fijn. Ik vind ze heeeerlijk om als basis te gebruiken onder oogschaduw! Sinds ik die 2 van Essence Ballerina Backstage collectie heb vind ik ze super!
- Catrice oogschaduws. Deze zijn (meestal) heel erg fijn, en ik wil wel weer eens wat nieuwe kleurtjes uitproberen.
- Nagellakjes van Catrice! Deze zijn ontzettend fijn, en met de 35% korting kosten ze maar €1,45! Bijna net zo goedkoop als de Essence Colour&Go nagellakjes... En ik heb nog geen Catrice nagellak gekocht sinds de nieuwe collectie er is :)
- Catrice lipstick. De laatste tijd ben ik meer fan geworden van lipsticks, en bij mijn bescheiden 2 stuks mogen er wel wat meer bij.
- Misschien de Catrice Prime and Fine foundation primer en de Catrice Foto Finish foundation. Dit is nog niet helemaal zeker, omdat ik niet zo vaan foundation draag...
- NYC Lip Stains! Helaas niet bij onze kruidvat verkrijgbaar, maar wel bij de trekpleister in ons dorp. Misschien dat ik dan toch voor die van Catrice moet gaan...
- Essence of Catrice gel eye liners. De zwarte van Catrice van mij is bijna op... Laat ik die van Essence eens proberen in meerdere kleurtjes!
- Rimmel Nagellak! Echt waar, liefde voor die nagellak! Ik vind ze zo fijn!!

And that's it! Vooral budgetmerken, behalve Rimmel dan. Ik weet nu al dat ik in de winkel vast niet kan kiezen!

Gaan jullie iets kopen tijdens deze actie van Kruidvat?

Liefs,
Daphne