zaterdag 29 oktober 2011

Trind Keratin Treatment: De uitslag!

Ik ben al een poosje bezig met het nieuwe setje van trind uit te testen. Dit is het Keratin Treatment setje. Hij zorgt ervoor dat je nagels harder, langer en steviger worden. Ik heb dit setje een tijdje uitgetest, maar niet echt met een bepaald doel. Dus gewoon soms een keertje opdoen. Toch ben ik er ontzettend tevreden over. Lees snel verder voor mijn mening.





Ze hebben jarenlang onderzoek gedaan en lanceren nu twee nagelverzorgingsproducten waarbij Keratine het hoofdingrediënt is. Dit ingredient zorgt ervoor dat de nagels weer sterk en gezond worden. Ze zijn goed voor gevoelige, maar ook voor beschadigde nagels. Dat kan onder andere komen door nepnagels of beschadigingen van buitenaf.


Dit zijn de twee lakjes die je erbij krijgt. Allereerst de Keratin Nail Restorer. Dit is een soort balsem die je eerst moet aanbrengen. Je wacht tot hij helemaal is opgenomen door je nagel, en daarna masseer je de restjes nog eens in. Daarna breng je de Keratin Nail Protector aan. Dit is een gewone nagellak, die er ook voor zorgt dat je beschadigde nagels weer herstellen. Wanneer je dit een 4 tot 6 weken elke dag zal doen, zullen je nagels heel sterk en gezond worden.



Ik heb dit setje vaak opgehad, en daarna voelde ik eigenlijk gelijk al verschil. Mijn nagels voelden na het aanbrengen gelijk al  harder. Ook hebben ze beschadigingen van nepnagels weer weten te herstellen.


Ik heb hier het setje op, en dit is hoe mijn nagels er twee weken geleden uitzagen. De nagel van mijn middenvinger is wel afgescheurd, maar die word nu alweer een stuk langer. Ook de nagel van mijn wijsvinger, ringvinger en pink zijn langer geworden.

Ik ben ontzettend blij met dit setje! Hij werkt super, en mijn nagels worden eindelijk eens hard. Ik merk ook dat mijn nagellak er wat langer op blijft zitten. Je kunt trouwens gewoon over de Keratin Nail Protector een nagellakkleurtje doen.

De prijs voor dit setje (dus 2 producten van elk 9ml) kost €17,95 en is onder andere tekoop bij de Etos, DA en Douglas.

Liefs,
Daphne