zondag 30 oktober 2011

I'm going to Paris!

Jaa, je leest het goed! Op 31 oktober ga ik met school op werkweerk naar Parijs. Ik kom op 4 november weer terug. Ik heb heel veel vooruit geschreven, en er komt gewoon elke dag een artikel online! Ik ga in Parijs van alles doen, zoals naar de Arc de Triomphe, eiffeltoren en naar het Louvre. Ik verblijf in een Frans gastgezin samen met een vriendin. Ik heb er echt onwijs veel zin in, en natuurlijk ga ik daar lekker shoppen! We krijgen genoeg vrije tijd om te winkelen. Weten jullie misschien nog leuke straten waar je kunt winkelen? Of dichtbij een bekend gebouw een leuk winkeltje? Geef ze even door via de comments, zodat ik deze onthoud. Ik ga dan proberen of ik daar kan komen.

Liefs,
Daphne

Tumblr_lto304ql2q1qc0khfo1_500_large

Bron foto: Weheartit