zaterdag 22 oktober 2011

Shoplog 17-10

Jep, het is onder andere alweer de 22ste, maar toch laat ik het jullie even zien. Ik shop wel vaak, maar dan niet zoveel. Ook deze keer is het weer niet veel, maar ik vond het toch de moeite waard om te laten zien.



Als eerste ben ik naar de action geweest. Ik kom hier wel vaker, maar make-up neem ik eigenlijk nooit mee. Nouja, alleen de sneldrogende base- en topcoat. Deze keer nam ik het haar serum van Shegron mee, omdat ik hier veel goeds over gehoord heb. Hij kostte €2,99.


Daarna ben ik naar kruidvat gegaan. Bij deze kruidvat verkopen de LE's van essence en catrice eigenlijk nauwelijks. De kortingsbakken lagen vol met oude LE's! Ik heb 3 producten meegenomen uit de Ballerina Backstage collectie van essence, omdat deze me het meest aanspraken.


Als eerste de blush soufflé in 01 Prima Ballerina, en 2 eye soufflees in 03 Grand-Plié In Black en in 02 Pas Des Copper. De blush en de gouden eye soufflé bevallen me super! Ik had alleen meer verwacht van de zwarte eye soufflé. Maarja, ik heb voor de producten per stuk maar €1,- betaald.


En als laatste deze essence duo. Ik ben hier echt super blij mee, en gebruik hem bijna dagelijks (sinds ik hem heb, heb ik hem elke dag opgehad...). Ook deze koste maar €1,-

Zal ik vaker kleine shoplogs doen van maar een paar producten?

Liefs,
Daphne