zondag 9 oktober 2011

Pupa Luminys Silk Baked Eyeshadows



PUPA komt weer met wat nieuws! Deze keer hebben ze hun baked eyeshadows verbeterd. Ze kunnen zowel droog als nat gebruikt worden. Ik heb hiervan 2, die ik vandaag aan jullie laat zien.




De nieuwe PUPA oogschaduws zijn er in 10 verschillende kleuren. Het zijn gebakken oogschaduws, waardoor ze veel pigment bevatten. Wat nieuw is aan deze oogschaduws is dat ze nu een satijnen formule bevatten. Ze hebben een hele lichte textuur en voelen heel erg zacht aan. De kleuren zijn helder en subtiel glanzend door de vele kleine parels die erin zitten.




De PUPA oogschaduws zitten mooi verpakt in een strak doosje. Bij alle PUPA producten is dit trouwens het geval. Ik vind het een best duidelijk doosje, en aan de bovenkant zie je de naam en het nummer. Nouja, de naam staat er niet op. Alleen het nummer en de naam van het product (dus Luminys Silk). Van mij hadden ze de namen er ook bij mogen zetten. Verder staat er genoeg informatie op het doosje.




Ik heb de kleuren 200 Candy Pink en 800 Glamour Gray. Allebij prachtige kleuren, en goed samen te combineren. Ik vind de verpakking echt heel erg mooi. Het voelt heel chic en zwaar aan. Het is ook handig dat je de kleur er doorheen kunt zien. Ook het merk PUPA is duidelijk zichtbaar op de verpakking.


800 Glamour Grey


200 Candy Pink


Er zitten ook kleine sponsapplicators bij de oogschaduws. Ik gebruik deze zelf niet, maar vind het altijd wel handig. Ook mooi dat er zelfs PUPA in gedrukt staat!


En dan de swatches, wauw! Ze geven allebei enorm veel kleur af! Wanneer je de oogschaduws nat aanbrengt worden ze nog veel intenser. Echt heel erg mooi! Met een goede oogschaduwbasis kun je de hele dag van deze oogschaduw genieten. Als je dat niet doet blijven ze alsnog heel lang zitten.

Ik ben heel erg blij met deze oogschaduws. Ze geven geweldig veel pigment af en blijven goed zitten. Ik vind alleen dat ze een beetje prijzig zijn, namelijk €14,95 per stuk. Maar je krijgt er wel 2,2 gram oogschaduw voor. Echte aanraders dus!

Liefs,
Daphne