donderdag 27 oktober 2011

Demak'up nieuwe reinigingsproducten!

Waarschijnlijk hebben jullie al wat meer reviews gelezen over de vloeibare lijn van Demak'up. Begin deze maand was ik naar het persevent van Demak'up geweest. Hier heb je als het goed is ook een verslagje van kunnen lezen. Ik heb de nieuwe producten heel goed en lang uitgetest, samen met mijn vriendinnen en zus. Benieuwd naar onze mening? Lees dan snel verder!



Dit zijn ze dan. Drie grote flessen die allemaal 200ml bevatten. We hebben een reinigingsgel, een micellaire tonic en een reinigingsmelk uitgetest. Laten we beginnen met de reinigingsgel!


Reinigingsgel is een product die ik zelf niet heel erg vaak gebruik. Ik vind het allemaal maar te lang duren. Toch moést ik dit product van mezelf uittesten. Mijn vriendinnen en mijn zus hebben deze ook niet gebruikt.


Aan de achterkant staat trouwens waar de producten goed voor zijn! Ze bevatten katoenplant die onzuiverheden verwijderen. Wat vind ik van de reinigingsgel? Ik vind dit een prima product. Ik heb vroeger vaak de face wash van Dr. van der Hoog gebruikt, en ik vind deze eigenlijk niet zoveel verschillen met die. Nouja, ik vind deze in ieder geval veel lekkerder ruiken! Hij verwijderd al mijn gezichtsmake-up, maar met mijn oogmake-up moest ik wel uitkijken. Doordat de gel een beetje schuimt vind ik dit wel een beetje moeilijk. Het liefst haal ik dan mijn oogmake-up er gewoon af met reinigingsmelk.



Laten we dan maar gelijk van de reinigingsgel naar de melk toe gaan! Er staat op smeuïg, wat wel zo is. De mening van mij:
Ik vind dit een normale reinigingsmelk, alleen ik moet wel heel erg uitkijken dat er niets in mijn lenzen komt. Ik kan ze er natuurlijk ook voor uithalen, maar dat vind ik nooit fijn. Ik heb wel last van prikkelende ogen... De huid rond mijn ogen word rood en voelt een beetje branderig aan. Dit vind ik absoluut niet fijn. Ik moet de reinigingsmelk heel voorzichtig gebruiken (dus ook vooral niet teveel op een watje doen) om geen rode ogen te krijgen.
Susanne:
Ik vind dit wel een fijne reinigingsmelk, maar ook ik heb last van prikkelende ogen wat ik niet fijn vind. Hij haalt mijn make-up er wel goed af! Alleen mijn waterproof make-up ging er heel erg moeilijk vanaf.
Lotte:
Ook ik vind dat de reinigingsmelk prikt in mijn ogen, en ik heb ook een beetje een branderig gevoel. Gelukkig trekt dat na ongeveer 3 minuten weer weg.
Inge:
Ik vind de reinigingsmelk juist helemaal niet prikken, en ik heb gelukkig ook geen last van een branderig gevoel in mijn ogen. Ik vind het verder een hele fijne reinigingsmelk, die mijn make-up er goed afhaalt!



En als laatste de micellaire tonic. Mijn mening hierover:
Dit is een fijne tonic, alleen ik heb na gebruik een heel erg trekkerig gevoel. Mijn gezicht word ook heel erg droog. Dit is het enige nadeel. Voor de rest vind ik dat hij heel goed de laatste restjes make-up van mijn gezicht verwijderd!



Ik vind de doppen echt totaal niet handig! Geef mij maar gewoon een normale dop, dat vind ik prima... Maar hier word alles aan de randjes zo vies... Mmm, nee. Ik vind deze doppen maar niets.


Eerst de reinigingsgel en dan de reinigingsmelk. Zoals je kunt zien is de melk zeker smeuïg!

De reinigingsmelk en tonic kosten allebei €4,89 en de reinigingsgel kost €5,89.

Liefs,
Daphne