vrijdag 21 oktober 2011

Cosmeticastunter product reviews

Vandaag heb ik weer eens een artikeltje over een aantal producten van de webshop Cosmeticastunter. Je kunt hier producten kopen van merken zoals L'Oréal, Maybelline, Manhattan, Rimmel, Max Factor, Revlon en Mexx. Je betaald gemiddeld 4 à 5 euro per product, wat echt niet veel geld is voor producten van zulke merken! Kijk snel verder wat ik allemaal heb voor de reviews...



Dit zijn de 3 producten die ik heb ontvangen. Een Maybelline Moisture Extreme lipstick, L'Oréal Jet Set Diamant nagellak en Manhattan Highlighting Powder.



Laten we beginnen met de Manhattan Highlighting Powder. Hij bevat 7gram poeder. Ik vind hem zelf te donker om als highlighter te gebruiken. Hij is ook veel te gepigmenteerd om als bronzer te gebruiken.


Ik vind de opening zo leuk! Hij is een beetje schuin, wat er heel apart uitziet. Ik vind de verpakking wel heel erg goedkoop aanvoelen



Zoals je kunt zien zitten er gouden shimmers in. Hij is ook een beetje koperkleurig, heel apart.



Er zit ook een la onder waarin een sponsje zit. Ik gebruik deze liever niet voor deze poeder, want anders zit er zometeen een koperkleurige veeg op mijn gezicht ^^.


En de swatch! Ik heb hem maar heel erg licht aangeraakt, en er komt zoveel kleur vanaf! Echt niet normaal... Ik gebruik hem daarom ook veel liever als oogschaduw.

Manhattan Highlighting Powder kost €3,95.


En dan nu de lipstick! Ik vind de verpakking er leuk uitzien! Jammer dat je nergens kunt zien dat hij van Maybelline is. Hij voelt licht aan, maar niet goedkoop.


Ik heb de kleur 124 Autumn Rose.





En dit is de kleur dan! Hij is roze met een metallic glans. Hij blijft bij mij prima zitten, maar na ongeveer 2 uur moet ik hem wel weer bijwerken. Hij is lekker romig, en geeft goed kleur af.


En de swatch! Hier kun je de roze metallic glans heel goed op zien.


Mijn lippen zonder iets (ik heb een beetje velletjes, sorry!).


Mijn lippen met de lipstick.

Ik heb van mezelf best wel gepigmenteerde lippen, maar alsnog komt de kleur goed over zoals de lipstick eruit ziet.

Maybelline Moisture Extreme lipstick kost €3,99.


En als laatste de L'Oréal Jet-Set Diamant nagellak. Dit is echt een prachtige kleur! Ik gebruik hem erg vaak met plezier. Hij is roze met een metallic glans en er zitten zilveren glitters doorheen.


Hij bevat 9ml, en ze zeggen dat hij droogt in 1 minuut.


Nummer 304


Ik heb hier nog wat korte nagels, maar ondertussen zijn ze gelukkig weer wat langer! Hij dekt prima in 2 laagjes, en droogt snel, maar niet in 1 minuut.


Nog een leuke combinatie! Met de crackle topcoat van essence!


De L'Oréal Jet Set Diamant nagellak kost €3,95.
De producten zijn tekoop bij de webshop Cosmeticastunter.

Liefs,
Daphne