maandag 31 oktober 2011

Hunkemöller Nagellakjes en lipgloss, de swatches!

Het is jullie vast niet ontgaan dat Hunkemöller ook make-up gaat krijgen. Het zijn allemaal producten die tussen de prijs Catrice en Rimmel inliggen. Redelijk budget dus! Ik heb een aantal producten om te testen voor jullie. Zoals de 4 nagellakjes én een lipgloss! Kijk snel verder voor de swatches.




01 Taupe Brown, 02 Red, 03 Purple, 04 Basic Pink

Dit zijn de 4 nagellakjes. Allemaal ik vrij basic kleuren, maar alsnog niet echt kleuren die je heel snel tegenkomt. De namen zijn niet zo spectaculair. De kwastjes zijn niet groot van formaat, denk maar aan die van de HEMA. Ze lakken wel erg fijn. Ik vind de verpakkingen niet zo heel erg bijzonder, maar de strik en de tekst 'Sexy nails!' maakt het toch weer wat specialer. De flesjes zijn niet zo groot, en hebben een inhoud van 7ml. Op de swatch foto's heb ik nepnagels op, omdat ik dat eens wilde proberen bij het maken van swatches. Ik hoop dat het niet stoort!




Dit is 01 Taupe Brown. Ik vind dit een heel apart kleurtje, maar toch heel erg leuk. Hij dekt prima na 2 laagjes.




Dan komen we bij 02 Red. Dit is een knalrode kleur die ik echt bij Hunkemöller vind passen. Deze dekt (zoals je kunt zien) niet volledig in 2 laagjes.




Dan komen we bij 03 Purple. Ik vind deze eerder donkerblauw lijken, maar op de tweede foto komt hij het meest overeen met de kleur in het echt. Het is een donkerpaars lakje die neigt naar donkerblauw. Hij dekt niet helemaal volledig in 2 laagjes, dus een derde laag zou dan wel moeten.




En dan komen we bij mijn favoriete kleur! 04 Basic Pink. Ik ben de laatste tijd helemaal into oud roze, en dit is zo'n mooie kleur! Hij dekt nèt niet in 2 laagjes, helaas. Maar die derde laag heb ik er wel voor over!

De nagellakjes van Hunkemöller zijn er in 4 kleuren en kosten per stuk €3,99.



Dan komen we bij de lipgloss. Ik heb een felrode kleur gekregen, die net zoals de nagelak 02 Red heet.


Bij de nagellak staat er een strik op en 'Sexy Nails!' en bij deze lipgloss staat er 'Sexy Lips!'. Je kunt de kleur er goed doorheen zien.



De gloss zit in een tube, dus je hebt temaken met deze applicator. Ik vind dit soort applicator zelf nooit zo fijn, omdat je niet precies kunt werken. Ook raad ik aan deze lipgloss op te doen met een spiegeltje voor je! Wanneer je uitschiet zie je dat gelijk...


De swatch! Zoals je kunt zien komt er enorm veel kleur vanaf. Hij bevat ook mooie roze en gouden glittertjes.



De foto is wat aan de donkere kant, maar je kunt zien dat hij goed dekt. Je kunt hem in verschillende lagen aanbrengen. Hij blijft rond de 2 uur zitten, en dan moet hij bijgewerkt worden. Hij is ook redelijk plakkerig, en hij ruikt ook heerlijk fruitig.

De Hunkemöller lipgloss is er in 3 verschillende kleuren en kost €3,99.

Je hebt ook nog een make-up palette tekoop die €9,99 kost, een home diffuser van €14,99, een shower gel van €7,99, een body lotion van €7,99, een eau de toilette van €17,99 en een lippenbalsem van €3,99.

Liefs,
Daphne