vrijdag 4 februari 2011

Bestelling papapa.nl binnen!

Haai!

Eergisteren heb ik een aantal spulletjes op papapa.nl gekocht. Onder andere een mascara van maybelline, vier nagellakjes van safari, nagelstickertjes en een vijl. Ik had het binnen twee dagen binnen, omdat ik laat bestelde. Anders krijg je het na een dag al. Maar... Ik ben er super blij mee! Het is een goedkope webshop, maar wel met kwalitatief goede spullen. Lees verder voor meer informatie.






Op deze foto zie je de vier nagellakjes van safari. Ze kosten €1,10 per stuk, en er zit 12 ml in. Dus dat is supergoedkoop! Maar als het zo goedkoop is, zal het dan wel goede kwaliteit zijn? Ik ga ze testen, en hoop op goed resultaat! Ik ben er zeker benieuwd naar!


Ik heb een mascara van maybelline besteld. Hij kostte €2,50. Dat is ook niet veel geld, vooral voor een goed merk. Ik ken de mascara niet, maar hij lijkt me wel wat. Het borsteltje is klein, maar dat betekend nog niks. Normaal kost hij €4,- in de webshop (hij was bij de dagaanbieding), maar in de winkel kost hij €12,95. Dat is dus wel wat duurder. Ook ben ik erg benieuwd naar dit product.



Op deze foto zie je nagelstickertjes en een vijl voor aan je sleutelbos. De nagelstickertjes zien er schattig uit, met de bloemetjes. Ik verwacht hiervan dat ze gewoon goed blijven zitten. Ze kosten €1,- per vel. De vijl vind ik erg handig voor aan mijn sleutelbos, deze was €0,75.

Neem nog even een kijkje op http://www.papapa.nl/!
Waar willen jullie graag een review over zien?

Xxxx,
Daphne <3

2 opmerkingen: