zondag 20 februari 2011

What to do?

Haai!
Verveel jij je in de vakantie? Ik echt nooit! Ik spreek af met vriendinnen, of ga iets leuks doen met mijn moeder of zus. Dit jaar ga ik in de krokus niet op wintersport, maar ik ben met kerst wel al geweest. Ik heb speciaal voor de meiden die zich vervelen tips gemaakt, hoe je je dus NIET verveeld! Lees verder als je ze wilt weten ;).




1. Spreek af met vriendinnen. Ga bijvoorbeeld lekker shoppen, of een dagje naar het strand. Dat is echt superleuk in de winter! En dan natuurlijk niet om te zwemmen hè. Daarvoor kun je ook naar het zwembad toe gaan.

2. Experimenteer met make-up! Maak foto's van je overdreven ooglook. Dus echt van die catwalk-looks. Dat doe ik soms ook, en dan is het echt net té erg. Je kunt natuurlijk ook neutrale looks voor school verzinnen.

3. Heel erg saai, maar werk aan school of ga een boek lezen voor Nederlands. Je moet natuurlijk ook boekverslagen inleveren, dus dit is de perfecte kans om dat boek nu te lezen! Als je vriendinnen niet kunnen afspreken dan kun je dit doen.

4. Pimp je boeken of agenda. Scheur allemaal plaatjes uit tijdschriften die je toch nooit meer leest. Knip ze mooi uit en plak ze op je kaft van je boek. Zo krijg jij een echt uniek school boek!

5. Verknip je oude t-shirts en broeken en maak daar een compleet nieuw kledingstuk van! Maak bijvoorbeeld van je oude lange broek die te kort is een kort broekje, met kleine lapjes van je oude t-shirt. Geeft een superleuk effect, en niemand die datzelfde broekje draagt!

Ik denk dat dit wel genoeg tips zijn, en als ik nog meer in me op krijg zal ik dat ook even opschrijven in een nieuw artikel.

Huggss<3,
Daphne