dinsdag 15 februari 2011

Pan 10 Plan

Heeei,

Mijn zus had vandaag iets aan mij voorgesteld, namelijk het pan 10 plan. Wil jij weten wat dat is? Lees dan snel verder!

Het pan 10 plan is eigenlijk dat je 10 producten opmaakt, en dan iets nieuws mag kopen. Mijn zus en ik doen er allebei aan, omdat we dan nadenken voordat we iets kopen. Hebben we al 10 producten opgemaakt? Ja, dan mag ik iets nieuws kopen. Nee, dat word wachten! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je alles zo snel mogelijk op wilt maken, maar dit is net iets anders dan een no-buy maand. Hierdoor gebruik je je spullen ook nog, die je eerst nooit op had. Het geld voor nagellak, make-up, crèmes etc. Alles wat een beetje met beauty temaken heeft.

 
 Dit zijn de lijstjes van mij en van mijn zus. Mascara's die op zijn (3!) die bewaren wij altijd tot er een actie is van kruidvat bijvoorbeeld. Lever je oude mascara in en ontvang gratis een nieuwe. Tadaa, als je ze bewaard dan heb je er later ook nog wat aan. Lipgloss en oogschaduw. Nou, oogschaduw, dat was echt knap! Maar dat was een tijdje geleden mijn enige highlighter :x. Haha, die droeg ik dus altijd onder mijn wenkbrauw. Als je deze producten opgeschreven hebt als 'op', moeten ze ook echt op zijn, en mag je ze na die 10 producten NIET meer mee laten tellen. Want dat is natuurlijk een beetje vals.

Op deze foto zie je het maskertje trouwens niet, omdat het nogal ranzig is om die erin te stoppen. Echt, ik weet niet hoe ik het voor elkaar gekregen heb om een oogschaduw kleurtje op te krijgen!

Ik vind dit zelf een super handige manier om niet zo snel iets nieuws te kopen. Dan kom je een beetje van je koopverslaving af :).

Als je dit ook gaat doen, laat dat even weten! Super leuk om te zien wat jij opgemaakt hebt, en stuur wat foto's! Als ik er genoeg heb die meedoen, ga ik er een apart artikeltje over schrijven.

Xxxxx,
Daphne <33