maandag 14 februari 2011

Valentines Day!

Haaai!!

Heb jij nog valentijnsdag gevierd? Met vriendinnen, je vriendje of met jezelf? Ik doe zelf niet zo veel aan valentijnsdag. Lees verder wat ik te vertellen heb...


Het is eigenlijk niet eens zo'n heel spannend verhaal.. Haha! Ik heb van een vriendin van mij een kaartje gekregen met een roze hart erop en van die gekrulde lintjes. Ze had daar mijn toekomstvoorspelling op geschreven. Haha, echt een grote tekst met maar een doel...
Ik vertel het nu een beetje in eigen woorden, maar het is best wel moeilijk om dat kort te houden. Een jongen keek op mijn site, niet omdat hij mij leuk vond, maar omdat hij vrienden wilde zijn. En later hij toch verliefd en kregen we verkering <3. Haha, slaat helemaal nergens op, maar vind het wel super lief van haar. Een andere vriendin heeft ons ritueel verbroken... Aaarghh. Ze viert voor het eerst valentijn met een vriendje. Haha, ik ben juist happy voor haar! En het maakt natuurlijk niks uit!

Oke, dit verhaal gaat nergens over, en kwam zomaar in me op. Maar dat is juist leuk! Want dan schrijf ik erover, en vind ik het toch... Jaa.. Hoe zeg je dat. Gewoon leuk om te doen! Dat jullie iets meer over mij te weten komen.

Maar mijn vraag was, heb jij nog iets ontvangen, of iets leuks gedaan?? Laat het me weten, vind ik echt super leuk!!

Xxxxx,
Daphne<3