vrijdag 18 februari 2011

Vakantie veranderingen!!

Haai!

Ik ga behoorlijk wat veranderen in deze vakantie. Er komt namelijk een soort van 'webshop' op mijn site. Je kunt hier kwastensets kopen, en later ga ik er misschien ook nog palettes opzetten. Natuurlijk moet ik van die nieuwe producten in de shop wel een review maken. Dus die komen eerst, daarna staan ze in de shop. Ook ga ik deze vakantie héél erg veel reviews schrijven, want ik heb namelijk behoorlijk wat nieuwe spullen. Namelijk een groot GOSH pakket (acht stuks) en heel erg veel spullen van de huishoudbeurs. Onder andere make-up en verzorging. Naast reviews komen er ook shoplogs. Ik ga natuurlijk wel shoppen in de vakantie =D. Ik zet vanmiddag al een shoplog online, waarna de reviews komen.

Ohja, als je je wilt aanmelden voor een nieuwsbrief, schrijf je dan in bij de comments!

Xxxxxx,
Daphne <33

1 opmerking:

  1. wat leuk, ik ben benieuwd!
    leuke blog heb je trouwens! ♥

    liefs van,
    http://lisanne95.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen