zaterdag 19 februari 2011

Review Safari Nagellak.

Haai!

Ik heb laatst vier nagellakjes gekocht bij http://www.papapa.nl/. Ze waren €1,10 per stuk, en de paarse was €0,55. Ik heb ze voor jullie getest en geswatchd, dus lees verder als je het resultaat wilt zien!



Dit zijn de kleuren.

Wit met blacklight, Nr. 56.


Blauw, Nr. 261.


Paars, Nr. 267.
Groen, Nr. 264.
Dit zijn de kleuren. De wit dekt ontzettend goed! Na een laag ben je eigenlijk al klaar, maar om het extra mooi te maken doe ik toch twee laagjes. De blauw en groen dekken ook goed, maar niet top. Je kunt er toch nog wel wat doorheen zien. De paars is niet echt zo best. Na vier laagjes is hij pas echt dekkend. Dat is wel jammer. Maar opzich echt een hele mooie kleur.

Ik ben erg blij met de lakjes! Binnenkort ga ik er zeker nog wat bestellen, want voor dat geld zijn ze echt niet duur! Er zit 12 ml in één flesje, dus je betaalt ongeveer 10 cent per ml! Oke, echt niet duur!

Xxxx
Daphnee<33

1 opmerking:

  1. Zien er goed uit! Ik heb de witte ook, vind hem prima geschikt voor bv nailart!

    BeantwoordenVerwijderen