vrijdag 11 februari 2011

Review Maybelline Great Lash Mascara.

Haai!!

Er was een request of ik een review wilde maken over mijn nieuwe mascara van Maybelline. Natuurlijk wil ik dat! Ik ben meteen aan de slag gegaan met het testen, en dit is het resultaat. Ik heb hem trouwens gekocht op http://www.papapa.nl/ voor €2,50. Hij kost alleen deze week i.p.v. €4,- nog €2,50, dus wees er snel bij als je hem graag wilt! De winkelprijs van deze mascara is €12,95.





Ik vind de verpakking er echt ontzettend leuk uitzien! Heel simpel, maar de kleuren maken het vrolijker. Ik vind alleen dat Great Lash er niet leuk opstaat, en jammer dat het de tekst een stickertje is. De verpakking is belangrijk, maar het product belangrijker.



Het borsteltje is echt heel erg klein. Eerst viel het me wat tegen. Hij zag er goedkoop uit. Maar toen ik hem uitprobeerde vond ik hem toch wel goed! Kijk naar de foto's:




Gewoon zoals een normale mascara. Ik ben er erg blij mee! Hij kostte dus €2,50, en er zit 12,7ml in. Dat is dus best wel veel! De verpakking is niet super groot, net zoals het borsteltje. Wil jij hem ook graag? Hij is te koop op http://www.papapa.nl/

Xxxx.
Daphne <33

1 opmerking: