woensdag 2 februari 2011

Nagellak Stash.

Haai!!

Eindelijk, een nagellakstash artikel! Het is al een aantal keer gevraagt, maar nu heb ik hem dan eindelijk. Ik heb het gesorteerd op merk, en dus niet op kleur, basecoat of topcoat. Als ik dat ook nog moet dan, laat het me dan maar weten :)

In totaal heb ik 25 lakjes, waaronder ook veel stripers. Dus het valt opzich nog wel mee...

Dit zijn vier catrice lakjes, erg fijn! Van links naar rechts: 030 Meet Me At Coral Island, 130 Lucky In Lilac, 170 I Scream Peach!, 240 Sold Out For Ever.

Dit zijn drie lakjes van de essence multi dimension lijn. Van links naar rechts: 19 Rock 'n Roll, 61 Blue Lagoon, 29 Glam Girl.


En hier heb ik nog wat andere essence lakjes. Van links naar rechts: Stampy Polish Black, Stampy Polish White, Nail Art Striper Silver, High Shine Topcoat, French Glam.

Lakjes van de action, zo fijn! Ze drogen ontzettend snel, en daarom vind ik de base en topcoat erg handig. Van links naar rechts: Peach, Topcoat, Basecoat, Pearl

Deze stripers heb ik in Italie gekocht. Heb de zwarte en witte behoorlijk veel gebruikt, maar ze zijn erg handig door het ultra dunne kwastje. Ze hebben geen namen of nummers, dus ik zet er ook verder niets bij.


En nog twee overige lakjes. Van links naar rechts: Rimmel London 295 Fancy Fuchsia, Groen lakje van Claire's

Dit is al mijn nagellak. Als jullie nog een mooi kleurtje zien waar je graag een review over wilt zien, zeg het maar! Als je het vraagt komt die er zeker weten. Ik heb trouwens ook weer vier nagellakjes van safari gekocht, maar daar komt later informatie over.

Xxxx,
Daphne <33