zondag 6 februari 2011

Review Yves-Rocher Dagcrème.

Haai!

Gisteren niet geschreven, dus daarom vandaag maar een review. Deze keer over de Yves-Rocher dagcrème. Ik heb nog behoorlijk wat nagellakjes voor een review, maar ik wil ze niet allemaal in een keer doen. Ik vind het niet leuk als ik de hele week door reviews maak. Enn... Binnenkort weer een diy! Van een nagellakrekje <3


De verpakking zit netjes in een doosje. Ik vind de verpakking er best wel chique uitzien. Niet gewoon, maar wel een beetje speciaal. Vooral dat hoekje die eruit is vind ik grappig.



De substantie is best wel dik. Het is anti-rimpel crème, dus niet echt voor mijn leeftijdsgenoten. Daar kwam ik pas later achter, en heb hem aan mijn moeder gegeven =). Haha, ze was er wel blij mee. Ik heb van haar de nivea dagcrème voor een droge en gevoelige huid gekregen, een soort ruil dus.. Mijn moeder heeft de dagcrème verder uitgetest. Je huid voelt frisser en jonger.

Ik heb hem bij een bestelling op http://www.yves-rocher.nl/ gekregen. Normaal gesproken kost hij €23,-. Dus dat is redelijk wat geld. Ik ga natuurlijk ook nog de dagcrème van nivea uitproberen, en tot nu toe ben ik er erg tevreden over!

Huggss<3,
Daphne

1 opmerking: