zaterdag 26 februari 2011

Update!

Haai!

Ik had een paar dagen geleden beloofd dat er een shoplog filmpje zou gaan komen. Ik ben alleen ziek geweest, en had dus niet echt veel zin om slaperig en moe voor de camera te komen. Ook is het best wel druk qua huiswerk enzo voor na de vakantie. Ik moet bijvoorbeeld een spel maken voor wiskunde. Best wel onnozele opdracht, maar het telt wel twee keer mee! En een werkstuk van mijn stage op een basisschool moet ik ook nog maken. Veel toetsen ook.. Oke, genoeg geklaag! Ik ga vanmiddag weer lekker aan de slag, en hoop vandaag of morgen mijn shop te kunnen openen!! Eerst verkoop ik maar een product, maar ik ga dat steeds meer aanvullen tot een echte mooie shop, en misschien doe ik dat wel via een andere site. Dus zoals dit via blogspot gaat.

Vandaag komt zoiezo een shoplog online (nummer 1 van 3 volgens mij), en het is bijna alleen beauty. Ik ben nog steeds niet helemaal fit voor de camera, en hoop echt zo snel mogelijk weer iets op te kunnen nemen!

Xxxxx Daphnee